Mijn stage in Suriname !

Het is bijna zover...... DE GROTE REIS!!

Over 10 dagen is het dan zover.... dan vlieg ik in mijn eentje naar het mooie Suriname om daar 10 weken stage te lopen in een ziekenhuis.


Mijn voorbereidingen zijn al een tijdjein volle gang want tsja.... zo'n grote reis gaat nou eenmaal veel tijd en moeite inzitten om alles tip top voor elkaar te krijgen.
Ik heb mijn visum, alle prikken in mijn lijf (vaccinaties) en alle testjes en papieren al voor elkaar.
Ook derest van mijn bagage ligt al in mijn kast klaar om ingepakt te worden in mijn koffer, zoals mijn ziekenhuis uniform + schoenen, heeeel veel anti muggenspulen een berg met nieuwe zomerkleding!

Nog even mijn laatste dagen door bikkelen bij mijn stage in Nederland (psychiatrische instelling) en dan ben ik klaar om te genieten van mijn grote reisin een prachtig land waar ik hopelijk veel nieuwe dingen ga ontdekken en meemaken!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!